Tuesday, May 15, 2012

KFC Snack plate

Assalamualaikum! :)

Hari ni kawan aku sangat baik. *bukan lah bermaksud sebelum ni dia tak baik*. Tadi, dia pulangkan Ophthalmoscope aku. Bukan tu je, dia belikan sekali batteri baru. Masa tu aku macam : 

laaa, susah-susah je beli yang baru.

Sebelum dipinjam

Setelah dipulangkan + batteri baru! :D


Ok, bukan tu saja. Dia bagi KFC Snack Plate sekali. :) Aww sweetkan. Aku tak buat apa pun, cuma bagi dia pinjam ja :)



Alhamdulillah, jumpa kawan yang baik macam ni :) May Allah bless her always :)


Oh ya, tadikan ada fogging. Aku tak perasan pulak tadi. Mungkin sebab tak ada announcement kat pintu hostel masa aku balik dari posting.

Tiba-tiba ja tadi terdengar bunyi mesin fogging, dan secara automatiknya bau fogging tu pun timbul sekali! Dengan sepantas kilatnya aku pun menyumbat bahagian bawah pintu bilik aku dengan baju kotor, supaya asap tu tak masuk dalam bilik aku. Boleh breathlessness ok. Dah pernah terperangkap T.T

Ni lah hasil sumbatan aku

Haha. Sempoi habis :P Cam selekeh jugak la. haha! ni cara-cara untuk survive bila berlakunya fogging secara tiba-tiba. :D

hehe, bye!

No comments:

Post a Comment